reklama

Rozbitý nos

Neviem, na čo ti je? Ak sa bojíš, tak sa zamkni, kývnem smerom k obrovskému chlapovi a šomrem si popod nos zaborený v hlbokom kresle. K ľavemu lícu si pritláčam vrecko s ľadom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Do podniku vchádzam z ulice, prechádzam zamyslene, neobzerám sa. Predo mňa sa postaví chlap ako hora, vlastne mám pred sebou horu, ktorá vyzerá ako chlap. Lámanou francuzštinou mi vysvetľuje, že tu nemám čo robiť.
Volgan ma čaká, to je v poriadku, odpovedám po rusky, tipujem ho na Rusa a kráčam ďalej, teda chcem.
Zadrží ma jeho ruka, tak mu ju odstrčím. Od jeho tela vyletí druhá ruka, uhnem sa do boku, kryjem sa, vyletí mi ruka, potom druhá a noha.
Dostanem ranu, zrazil ma kamión.

A ty, Volgan sa otočí k Serbovi, v tomto meste nerozpráva veľa ľudí rusky.
Podám mu ruku, Akim, hovorím a pre istotu sa pozriem, či namiesto ruky nedržím medvediu labu.
Izvini, hovorí on, ale s prízvukom. Neskôr sa dozvedám, že Serba je len prezývka a on je Srb.
Serba, zase sa ti pustila krv, komentuje Volgan, choď si s tým niečo spraviť a potom nám dones čaj.
Chvíľu sa na mňa díval, malými modrastými očami, podchvíľou krútil hlavou.

-

Jens Hedhoft sa díva na balík, ktorý má dopraviť do Amsterdamu. Je vo svojej kajute na nákladnej lodi. Plavba bude v poriadku. A z Amsterdamu asi zájde domov, do Dánska.

Anna Karenina sedí na prednáške na univerzite a zúrivo si smskuje s kamarátkou z detstva. Jasným cieľom je víkend, oslava narodením. Dohodnú sa, stretneme sa večer v pizzerií oproti hotelu Notre Dame.

Sebastian Alejandro Villacieros stojí na balkóne pred maliarskym stojanom a uhlíkom si skicuje mesiac. Na papieri sú desiatky malých mesiacov, niektoré se prekrývajú a niektoré sú v tom mori mesiacov osamotené.
Sľúbil som mu vernisáž v niektorej z malých galerií. Možno tie obrazy začne predávať, mal by.

Pomaly kráčam domov po Boulevard Saint Germain, je to asi ešte pol hodinku. Som neuveriteľne hladný. V uličkách v okolí sa dá dobre najesť, vojdem do prvej reštaurácie oproti hotelu Notre Dame.

Akim Nalsky

Akim Nalsky

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nič. Zoznam autorových rubrík:  Living on the Edge

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu